hagerstrom.blogg.se

En blogg som till största delen används som ett verktyg för mig själv så att jag ska komma ihåg saker från min ungdom senare i livet. Historier, upplevelser och tankar är det jag mest kommer skriva om.

"Man lever lite i en rädsla även i Sverige år 2015"

Publicerad 2016-02-23 00:08:00 i Allmänt,

Förra året var jag med i en Podcast från Stockholms Universitet. I deras Podcast diskuteras olika samhällsproblem från olika typer av människor. När jag var med och gästade Podcasten valde jag såklart att prata om Homosexualitet.
 
Vi pratar bland annat om: 
- Hur det är att vara gay
- Probelm man kan stöta på som homosexuell
- Att komma ut
- Ryssland
- Gay ute i Världen
- Politik
- Eurovision
- Tips och erfarenheter 
 
Denna Podcast är från 2015 men ämnet är fortfarande aktuellt och lika, om inte ännu, viktigare! Lyssna nu!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oscar Hägerström

Hola. En kille född 95 som är uppvuxen i Jönköping. Är spontan, påhittig och outrageous. Följ min blogg så får du se vad jag sysslar med. OBS! Diverse bra tips och erfarenheter utlovas. Baiii

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela