hagerstrom.blogg.se

En blogg som till största delen används som ett verktyg för mig själv så att jag ska komma ihåg saker från min ungdom senare i livet. Historier, upplevelser och tankar är det jag mest kommer skriva om.

Sista veckan i Sverige - måndag

Publicerad 2016-04-11 20:16:00 i Allmänt,

Det är måndag, klockan är 23.43 och första dagen på sista veckan i Sverige lider alltså mot sitt slut. På fredag åker jag. Till Italien. Till Sicilien. Till ett helt nytt äventyr som Reseguide. Känns som att jag har väntat i evigheter sedan jag fått mailet med ämnet "Regarding your application", men nu är det alltså dags om ynka 4 dygn! Herregud, jag kommer alltså inte kunna äta kalles kaviar eller träffa min familj på nästan exakt ett år. Roligt, kul, spännande, nervöst! Har massor att packa och imorn ska jag köpa nya löparskor så jag kan springa långa löprundor längs med kusten med utsikt över Etna. Bilder utlovas! 
 
Måndagen är snart över och dagen kunde inte spenderats bättre än med en lång sovmorgon till 13.30, mobillagning och takhäng med cider och tårta med finaste Olivia! Har spenderat alldeles för mycket tid framför datorn idag utan att egentligen få någonting gjort. Jag måste ju verkligen packa snart men det kan jag inte göra nu för det är mitt i natten och folk kommer antaglien vakna och börja gråta. Folk är då alltså Anton som ligger och sover i rummet brevid :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oscar Hägerström

Hola. En kille född 95 som är uppvuxen i Jönköping. Är spontan, påhittig och outrageous. Följ min blogg så får du se vad jag sysslar med. OBS! Diverse bra tips och erfarenheter utlovas. Baiii

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela