hagerstrom.blogg.se

En blogg som till största delen används som ett verktyg för mig själv så att jag ska komma ihåg saker från min ungdom senare i livet. Historier, upplevelser och tankar är det jag mest kommer skriva om.

Stockholm - En sista gång

Publicerad 2016-04-07 15:12:47 i Allmänt,

NI vet den känslan när man vaknar en morgon och känner att man absolut inte vill göra något av dagan och bara ligga kvar i sängen heöa dagen? Inte? Nä inte jag heller! Vaknade i lördags ochkom sådär typiskt "Oscar - spontatn" på att jag skulle åka till Stockholm och träffa mina kompisar innan jag åker iväg till Italien! Sagt och nästan gjort flyger jag upp ur sängen och börjar slänga ihop grejer i en väska smatidigt som jag i full panik skriker omg omg omg jag kommer missa tåget". Rusar iväg till stationen och hinnerprecis med tåget som jag köpte biljetter till på perrongen 30 sek innan avgång. Ute i god tid jämfört med förra gången då jag köte biljetten med mobilen medans jag stod i gången på tåget och väntade på att jag skulle få min plats! Ta det launa lix! 
 
Kände inte alls för att åka tillbaka till lilla Jönköping så jag stannade så mycket längre än vad jag hade räknat med och sitter alltså först nu (torsdag) på tåget påväg tillbaka. Planera och sånt där ni vet. Var ju så himla kul att få träffa min fina Carro igen som jag inte har träffat på alldeles för länge!! 
 
Ah juste fick Mjöd spilld över mina byxor/ skor första kvällen i Sthlm = lukta mjöd hela resten av veckan pga inte med några kläder pga impulsiv!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oscar Hägerström

Hola. En kille född 95 som är uppvuxen i Jönköping. Är spontan, påhittig och outrageous. Följ min blogg så får du se vad jag sysslar med. OBS! Diverse bra tips och erfarenheter utlovas. Baiii

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela